«Програма є важливою для розвитку командного лідерства, дає можливість опанувати знаннями ефективного управління, аналізу викликів, визначення основних цілей і шляхів їх досягнення»
Петро Ясній, ректор Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
У другому циклі Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України (2017-2018) брали участь 14 вітчизняних вишів.
У рамках Програми учасники опанували навички індивідуального лідерства, ефективного спілкування та злагодженої роботи у команді.
Університетські команди активно працювали над інституційними проектами змін, а також розробляли і втілювали численні додаткові ініціативи на покращення роботи вищих навчальних закладів. Їх діяльність є джерелом натхнення для співробітників і студентів вишу і мотивує до дій.
Команди-учасниці стали «генераторами» якісних позитивних перетворень і слугують осередком, який збирає ініціативних активістів університету.
10 університетів скористалися наданою в рамках Програми можливістю здійснити навчальний візит до британського вузу. Вітчизняні університети встановили робочі контакти з британськими колегами, ознайомилися з провідним досвідом в університетському управлінні, організації навчання, наукових досліджень і студентського життя.
З профілями команд і результатами їх участі у Програмі можна ознайомитися за індивідуальними посиланнями нижче.
|
Університет |
Назва проекту |
1 |
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського |
Створення студентського сервіс-центру «Інфо-хаб» |
2 |
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана |
Імплементація стратегії академічної доброчесності університету |
3 |
Розвиток підприємницьких та інноваційних ініціатив в університеті |
|
4 |
Імідж університету як результат формування його соціального капіталу |
|
5 |
Освітній агроцентр «Донбас України» |
|
6 |
Вдосконалення системи оцінювання та забезпечення якості інженерної освіти в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» |
|
7 |
Створення проектного офісу як інституціональна зміна та крок в розвитку потенціалу університету |
|
8 |
Підготовка «Сендвіч-курсів» як інструменту розвитку лідерського потенціалу університету |
|
9 |
Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського |
Розвиток інтернаціональної компетентності сучасного університету |
10 |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Бренд-імідж університету: стратегія позиціонування ТНТУ на міжнародному ринку освітніх послуг |
11 |
Підтримка та розвиток якості Університету: програми і сервіси |
|
12 |
Відкритість університету суспільству і бізнесу |
|
13 |
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка |
Створення креативних просторів університету як драйвер інноваційного росту освіти регіону |
14 |
Розвиток доброчесності в науці та навчанні |
«Домінує відчуття задоволення від цілеспрямованого формування мережі «агентів змін» в університетах України, які мають суттєво вплинути на управління та освітню й наукову діяльність ЗВО на принципах лідерства. Зміцнюється впевненість у тому, що відповідні зміни стають невідворотними, охоплюючи нові горизонти й вертикалі системи вищої освіти України. Програма має надзвичайно потужний мотивуючий вплив, формуючи готовність і даючи технології здійснення змін»
Олексій Нестуля, ректор Полтавського університету економіки і торгівлі