У травні 2022 року Британська Рада провела дослідження щодо вивчення професійних потреб вчителів англійської мови під час складної ситуації у країні.
Дослідження мало на меті вивчити та проаналізувати потреби вчителів у контексті поточної складної ситуації в Україні, щоб краще зрозуміти, як сформувати пропозицію Британської Ради з підтримки шкільних вчителів англійської мови у сфері професійного розвитку. У опитуванні взяли участь близько 1500 вчителів з різних регіонів України.
Британські експерти проаналізували результати опитування та провели 10 зустрічей з учасниками фокус груп. Проведений аналіз потреб учителя окреслив три сфери потреб відповідно до поточних обставин та нагальних професійних потреб.
1. Потреби у професійному розвитку вчителів
2. Потреби з підтримки вчителів за для якісної підтримки дітей і молоді з психосоціальними потребами та травмами
3. Потреби у сфері власного психічного здоров’ї та благополуччя.
У звіті Британської Ради вищезазначені потреби розглядаються детально. Також, з метою охоплення травми, стресу та психологічних потреб у звіті змодельований детальний опис бачення авторів звіту щодо цих потреб, надані висновки та рекомендації.
Ключові тези:
- Вчителі віддані та присвячують свій час справі підтримки освіти в Україні, незважаючи на їхні нагальні проблеми та потреби.
- Вчителі мають високу мотивацію долучатися до курсів професійного розвитку і використовувати можливості для свого професійного зростання.
- Вчителі високо оцінюють підтримку та ресурси Британської Ради та постійно їх використовують.
- Вчителі потребують підтримки у розбудові професіоналізму, а також щодо утримання свого ментального
Звіт про результати дослідження та аналізу потреб учителів нижче.