Катерина Дорошевська і Аліна Щербина
Маркет українських брендів «БУДЬ В UA», Дніпро
Ідея маркету українських брендів у Катерини Дорошевської та Аліни Щербини виникла у 2016 році. Дівчата активно цікавилися українським дизайном та побачили потенціал розвитку напряму у рідному Дніпрі. Відсутність бізнес-освіти (Катерина та Аліна — журналістки) не злякала, тож у травні відбувся перший ярмарок виробників (маркет), що зібрав 50 українських брендів одягу, взуття та аксесуарів. Після перших трьох подій кількість брендів-учасників зросла до 120, а кількість відвідувачів останнього ярмарку становила близько 5 000.
Про тренінг
Навчання у програмі Creative Enterprise Ukraine відкрило очі на багато речей, допомогло роз’яснити цілі, місію, візію. Дівчата досі звертаються до конспектів з навчання та використовують терміни, про які дізнались на Creative Enterprise.
Протягом дев’яти місяців організаторки маркету провели опитування близько 3000 відвідувачів та підготували аналітику їхніх потреб та запитів, щоб бренди-учасники могли адаптовувати свою пропозицію. У листопаді 2017 року паралельно з маркетом запрацював шоурум в Дніпрі.
Cтосовно нього існують великі плани: дівчата шукають кращу локацію та мріють про повноцінний магазин, розширення асортименту.
Ключові досягнення:
● За 1,5 року діяльності обсяг продажів зріс утричі;
● Зареєстрували підприємницьку діяльність;
● Провели 18 ярмарків виробників;
● Відкрили шоурум українських брендів;
● Розширили партнерську мережу (фестиваль їжі, туристичний інфоцентр);
● Запровадили відкриті лекції про бізнес;
● Ввели нові пропозиції: послуги стиліста, шопінг-тури, фотосесії;
● Інвестували в обладнання для проведення ярмарку.