Катерина Дорошевська і Аліна Щербина

Маркет українських брендів «БУДЬ В UA», Дніпро

beua.com.ua

Ідея маркету українських брендів у Катерини Дорошевської та Аліни Щербини виникла у 2016 році. Дівчата активно цікавилися українським дизайном та побачили потенціал розвитку напряму у рідному Дніпрі. Відсутність бізнес-освіти (Катерина та Аліна — журналістки) не злякала, тож у травні відбувся перший ярмарок виробників (маркет), що зібрав 50 українських брендів одягу, взуття та аксесуарів. Після перших трьох подій кількість брендів-учасників зросла до 120, а кількість відвідувачів останнього ярмарку становила близько 5 000.

Про тренінг

Навчання у програмі Creative Enterprise Ukraine відкрило очі на багато речей, допомогло роз’яснити цілі, місію, візію. Дівчата досі звертаються до конспектів з навчання та використовують терміни, про які дізнались на Creative Enterprise.

Протягом дев’яти місяців організаторки маркету провели опитування близько 3000 відвідувачів та підготували аналітику їхніх потреб та запитів, щоб бренди-учасники могли адаптовувати свою пропозицію. У листопаді 2017 року паралельно з маркетом запрацював шоурум в Дніпрі.

Cтосовно нього існують великі плани: дівчата шукають кращу локацію та мріють про повноцінний магазин, розширення асортименту.

Ключові досягнення:

● За 1,5 року діяльності обсяг продажів зріс утричі;

● Зареєстрували підприємницьку діяльність;

● Провели 18 ярмарків виробників;

● Відкрили шоурум українських брендів;

● Розширили партнерську мережу (фестиваль їжі, туристичний інфоцентр);

● Запровадили відкриті лекції про бізнес;

● Ввели нові пропозиції: послуги стиліста, шопінг-тури, фотосесії;

● Інвестували в обладнання для проведення ярмарку.