Роман Сіренко
HexWix.com, Харків
Рекрутингова платформа для кіберспортсменів
Першою ідеєю Романа стала школа для кіберспортсменів, але в процесі підготовки школи зрозумів, що на українському ринку кіберспорту не існує платформи, де гравці могли б зібратися в команду чи знайти потрібного гравця в уже наявну. Роман вважає, що Україна має всі шанси стати одним із центрів світового кіберспорту, тому сконцентрував всі сили на роботі над онлайн-платформою.
Про тренінг
На тренінг Creative Enterprise Роман потрапив узимку 2017 року. Він хотів структурувати свої знання та отримати зворотний зв’язок щодо ідеї рекрутингової платформи для кіберспортсменів. Роман усвідомлював, що більшість його одногрупників не розуміє концепту кіберспорту, але впевнений у тому, що кожен бізнес повторює одні і ті самі процеси, йому було цікаво зрозуміти, як на таку ідею зреагують. Протягом тренінгу Роман сформулював місію платформи HexWix: бути не просто платформою, а сприяти розвитку екосистеми та спільноти людей, яким цікавий кіберспорт, і піднімати кіберспорт в Україні на новий рівень розвитку.
Після тренінгу Роман зібрав команду заново та почав роботу над платформою, а вже восени 2017 року запустив тестову версію HexWix.com. Спеціальної кампанії для просування платформи та залучення гравців на сайт команда не будувала, найпопулярнішим каналом просування платформи були соцмережі. Так, на сьогодні на платформі активними є 600-800 користувачів, що становить близько 70% від усіх зареєстрованих.
Роман став переможцем Фінального пітчу випускників Creative Enterprise Ukraine набору 2017 року і отримав приз, який, власне, і дав йому змогу взяти участь в акселераційній програмі RadarTech від «Київстар». Команда HexWix стала однією з п’яти переможців акселератора й отримає допомогу від «Київстару» у комерційному запуску платформи HexWix у 2018 році. Роман каже, що частково участі у RadarTech посприяв Creative Enterprise – один із його одногрупників вчасно підказав про відкритий набір на участь в акселераційну програму.
Ключові цифри:
● Команда проекту зросла від 3 до 10 людей;
● Планують залучити не менш як 5 000 користувачів та 30 організаторів турнірів у 2018 році;
● Планують організувати не менш як 10 турнірів на міському рівні.