У рамках кампанії #StayHome Британська Рада організовує серію «діалогів» для університетів, які допоможуть підтримувати зв’язок з колегами з усього світу та обмінюватися досвідом.
Цього тижня ми обговорювали "Як університети можуть підтримувати своїх викладачів?"
Швидкий перехід на онлайн-викладання виявив прогалини у вміннях викладачів. Навіть більше, ніж раніше постійний професійний розвиток для викладачів повинен залишатися в центрі уваги університетів, оскільки це не лише дозволить університетам успішно вийти з поточної ситуації, але й підготує їх до майбутнього. Дивіться запис сесії, де ми обговорювали професійний розвиток онлайн для викладачів, інструменти та ресурси для їх підтримки, в тому ж числі управління часом та добробут.
Covid-19 має значний вплив на університети у всьому світі. Вищі навчальні заклади повинні були дуже швидко відреагувати на пандемію. Під час цієї сесії ми зібрали експертів галузі, щоб обговорити шляхи підтримки академічного персоналу університетів.
Доповідачі
Професор Хелен Хігсон – проректор і заступник ректора (з питань освіти) Астонського університету. Хелен є головним науковим співробітником з питань впровадження та реалізації академічної стратегії університету. Хелен – національний науковий співробітник (NTF). Її теперішнє дослідження включає теми міжкультурної підготовки, компетенцій працевлаштування та різноманітність.
Професор Трейсі Лайтфут – асоційований проректор з питань викладання, навчання та роботи зі студентами, Університет Йорка. Трейсі забезпечує стратегічне лідерство для планування, розробки та реалізації нових інноваційних навчальних ініціатив, серед яких альтернативні облікові дані, онлайн-навчання та професійна підготовка, а також контроль за освітою магістрів.
Професор Річард Джон Ласт – ректор та генеральний директор, Університет мистецтв Норвіч. Джон навчався в університетах Сассекса та Лідса і працював у вищих школах мистецтв понад 25 років. Він є генеральним директором УМН з 2009 року і головою Асоціації закладів мистецтв та дизайну Сполученого Королівства (ukadia) – групи, що представляє спеціалізовані коледжі Великобританії та університети мистецтв і драми.
Професор Майя Рогава – керівник Центру академічної писемності Державного університету Іллі (Грузія). Майя – сертифікований вчитель англійської для спеціальних цілей (ESP), а також має міжнародну кваліфікацію викладача, тренера та ментора. Вона викладає англійську мову понад 30 років, розробляючи та реалізуючи програми ESP, а також курс підготовки до кембриджських іспитів.
Модератор Саймон Етертон – програмний директор Future English, Британська Рада. Впродовж 30 років він займається розвитком педагогічної освіти у Великобританії, Україні, Індії, Омані, країнах Європи та Південно-Тихоокеанського регіону.
Щотижня фахівці вищої освіти збиратимуться для обміну знаннями та ідеями з різних тем. Приєднуйтеся, щоб дізнатися більше. Участь у «діалогах» безкоштовна.