У рамках кампанії #StayHome Британська Рада організовує серію "діалогів" для університетів, які допоможуть підтримувати зв’язок з колегами з усього світу та обмінюватися досвідом.
Тема цього тижня була: «Як університетам взаємодіяти зі студентами та мотивувати їх?»
Оскільки все більше і більше університетів переносять викладання в онлайн режим, а час повернення студентів до кампусів залишається невизначеним, ефективне залучення та взаємодія з нинішніми студентами стає великою проблемою.
- Як переконатися, чи справді студент бере участь в онлайн-навчанні?
- Як мотивувати та надихати майбутнє покоління?
Дивіться цю захоплюючу дискусію з доповідачами з усього світу. Ви дізнайтеся про досвід університетів у спілкуванні зі студентами, коли контакти віч-на-віч обмежено, а в деяких місцях – повністю припинено.
Про доповідачів
Ліз Марр – проректор по роботі зі студентами, Відкритий університет (Велика Британія). Ліз відповідальна за усі напрямки роботи зі студентами: розвиток та вдосконалення навичок, прогрес успішності та досягнень, розширення доступу до ресурсів та успіху студентів, працевлаштування, моніторинг якості та підвищення якості.
Девід Уайт – керівник напряму цифрового навчання, Університет мистецтв Лондона. Девід займається цифровим викладанням та навчанням, надає підтримку педагогічному персоналу в ефективному використанні онлайн-середовища для навчання. Девід добре відомий у всьому світі за його «Парадигму відвідувачів та мешканців», яка пояснює, як ми живемо та працюємо в Інтернеті.
Джен Бамфорд – професорка у сфері міжнародної вищої освіти, керівник відділу по роботі зі студентами і академічної успішності, Лондонський університет Метрополітен. Її наукові інтереси зосереджуються на дослідженні досвіду студентів у вищій освіті, інтернаціоналізації вищої освіти та міжнародному досвіді студентів. Її нова книга «Міжнародний спільний подвійний диплом та міжнародні переходи: поняття, культура та педагогіка» буде видана Palgrave MacMillan у серпні 2020 року.
Сена Чатал – науковий співробітник, член студентського комітету Ради якості вищої освіти Туреччини. Сена здобуває ступінь магістра архітектури та урбаністики університету TED та є активною членкинею студентського комітету Ради з питань вищої освіти.
Модератор - Кевін Ван Котер, Британська Рада.
Щотижня фахівці вищої освіти збиратимуться для обміну знаннями та ідеями з різних тем. Приєднуйтеся, щоб дізнатися більше. Участь у «діалогах» безкоштовна.