Неспокій / Дженніфер Брі / Велика Британія, США / 2017, 98’
Гість: Ребека Ешдаун, керівниця кампаній агенції Together Films.
Показ | 23 березня, 1:50 pm | Зал Гегемон, Кінотеатр Жовтень |
Показ | 26 березня, 7 pm | IZONE, перший поверх (вхід безкоштовний) |
Case Study: «Неспокій»: приклад дистрибуції» з Ребеккою Ешдаун | 27 березня, 10:00-11:30 | IZONE, перший поверх |
Гарвардська студентка Дженніфер Брі готується до весілля своєї мрії, аж раптом тіло починає її підводити. В надії зрозуміти дивні симптоми, Брі бере камеру і фільмує найпохмуріші моменти її боротьби із синдромом хронічної втоми –загадкової хвороби, яку дехто досі вважає вигаданою. Неймовірно щира розповідь Брі закликає переглянути кліше, пов’язані з цією хворобою, від якої страждають мільйони. «Неспокій» – це чутлива та виразна особистісна документальна стрічка, яка напевне зачепить глядачів більше, ніж вони могли б собі уявити.
Дженніфер Брі – незалежна документалістка з Лос-Анджелеса. Закінчила бакалаврат Прінстонського університету й навчалася в аспірантурі Гарварда, поки хвороба несподівано не прикувала її до ліжка. В результаті вона вона повернулася до свого першого захоплення –кіно. Прем’єра її повнометражного документального фільму «Неспокій» відбулася на кінофестивалі «Санденс», де стрічку було відзначено Особливим призом журі. Вона також створила VR-версію фільму, відзначену нагородою Шеффілдського кінофестивалю. Вона активістка з питань невидимих хвороб та хронічних недуг, співзасновниця глобальної правозахисної мережі #MEAction; виступала на конференції TED. Показ фільму здійснюється за підтримки Британської Ради в Україні.
Ребекка Ешдаун – директорка з кампаній агенції з маркетингу, дистрибуції й інформації Together Films. Вона спеціалізується на розвитку стратегічних партнерств, аби контент досягав якнайширшої аудиторії, а також керує організацією показів для продукції Together Films у кінотеатрах і в інших локаціях. На зустрічі Ребекка розповість про унікальну модель гібридної дистрибуції, про винахідливі шляхи досягнення найбільшої ефективності кампаній для некінотеатральних показів і виходу на цільову аудиторію за допомогою правильно обраного майданчика.