©

Foxall Studio’s Bond Street Windows project

Програма з підтримки бізнесу в Україні триватиме з березня по жовтень 2016 року. У ній візьмуть участь 8 відібраних дизайнерів початківців, які пройдуть інтенсивну вступну програму з маркетингу під керівництвом менторів із Великобританії Кеті Роуз (Katie Rose) та Крісти Грандейн (Krista Grundane), а також дізнаються про особливості налагодження творчих зв’язків від британського дизайнера Філіпа Купера (Philip Cooper). Результатом події стане можливість створити вітрину зі своєю продукцією в обраних бутиках Києва під час Українського тижня моди у жовтні 2016 року. 

Цього року ми виявили великі розбіжності у поглядах фірми з готовою продукцією та дизайнерів, які обмежені в продажу та просуванні українських брендів. Поки у покупців модних товарів спостерігається зростаючий інтерес до українських дизайнерів, магазини не поспішають запасатись українською модною продукцією. Лише декілька магазинів готові продавати товари українських дизайнерів, але тільки на умовах продажу або повернення. Це спричинило складнощі у розробці, продажу та просуванні модної продукції, а також стало на заваді співпраці між дизайнерами, компаніями роздрібної торгівлі та магазинами. 

Програма розпочалась у березні 2016 року під час повторного проводження Fashion DNA: до участі запрошувались торговці та покупці з провідних магазинів України, а також експерт із Великобританії – Метью Мьорфі (Matthew Murphy, Other Shop), який обрав  молодих дизайнерів для подальшої участі у програмі з розвитку бізнесу. До списку фіналістів увійшли дизайнери Іван Фролов, Юлія Єфімчук, Джин Грісфелдт (Jean Gritsfeldt), Остел (Ostel), Артем Клімчук, Яна Червінська, Лара Квінт (Lara Quint), Джус (Dzhus).

Інтенсивна вступна програма з маркетингу проводилась менторами з Великобританії – Кеті Роуз (Katie Rose, TheBridgeCo) та Кристою Грандейн (Krista Grundane). У програмі вирішувались питання розвитку продукту, планування діапазону, калькуляції собівартості і цін, ланцюга постачання, а також розглядалися стратегії продажів для нових брендів. Основою задачею воркшопу була розробка маркетингових стратегій та бізнес-планів для дизайнерів. Кульмінацією цьогорічної програми була секція з налагодження творчих зв’язків з продавцями, яка проводилась британським дизайнером Філіпом Купером (Philip Cooper). Під час програми модельєри та дизайнери мали створити вітрини зі своєю продукцією в обраних бутиках Києва та представити їх на Українському тижні моди, що проходитиме у жовтні 2016 року. Адреси бутиків:

Corners Concept Store – вул. Воздвиженська 9-19

Asthik – бул. Л. Українки 7а

XXwhyism – вул Ш. Руставелі 24