“Шкільний вчитель нового покоління”

Проєкт з реформування підготовки майбутніх учителів  в Україні має на меті забезпечити стійку та радикальну трансформацію підготовки  майбутніх учителів англійської мови в закладах вищої педагогічної освіти в Україні.

В результаті проєкту було розроблено нову програму з методики навчання англійської мови. Що відрізняє нову навчальну програму від традиційної? Це її практичний характер: теорія через практику, комунікативний спосіб навчання методиці  англійської мови як засобу навчання, більше годин шкільної практики, нові підходи до оцінювання  вмінь, а не тільки знань.

Типову навчальну програму було апробовано у 14 університетах України. Пілотування тривало три роки. Консультант з Великої Британії Алан Макензі, директор ELTtransform, надав високу оцінку результатам пілотування.

Робоча група проєкту розробила Типову програму з методики навчання англійської мови та підготувала студентів, які  готові до роботи у школі. За даними зовнішнього оцінювача, “рівень професіоналізму студентів та глибина, до якої вони можуть аналізувати та обговорювати власне навчання, дуже високі. Вони вже готові до професії вчителя”.

Однією із рекомендацій зовнішнього експертного оцінювання проєкту є використання досвіду цього експериментального курсу для розробки національного рамкового документа для підготовки майбутніх вчителів різних предметів.

Результати пілотної Типової програми з методики навчання англійської мови були представлені на конференції у жовтні 2019 року. Міністерство освіти і науки України, ректори педагогічних університетів, викладачі та студенти пілотних університетів поділилися своїм успіхом та високо оцінили якість програми та її результати.

Відео

Проєкт «Шкільний вчитель нового покоління»

Втілення проєкту «Шкільний вчитель нового покоління»

Українська конференція «Презентація результатів оцінювання проєкту «Шкільний вчитель нового покоління»

Зовнішні посилання