Покращуйте навички дітей володіння англійською за допомогою веселих інтерактивних ігор для вивчення мови
Ігри — чудовий спосіб вивчати мову. Дослідження показують, що ігри можуть мати позитивний вплив на мотивацію, незалежність, ставлення та автономію дітей у навчанні. Крім того, елементи гри під час навчання особливо важливі для молоді, оскільки це заохочує творчість, вирішення проблем та інші важливі життєві навички.
Є багато способів, за допомогою яких ігри можуть сприяти вивченню мови. Незалежно від того чи це слідування інструкціям англійською, зіставлення англійської лексики з діями, чи розвиток впевненості у говорінні й аудіюванні англійською, ігри забезпечують соціальний та інтерактивний формат для підвищення рівня володіння англійською мовою.
Існує великий вибір ігрових завдань англійською мовою для учнів початкових класів. Ми хочемо допомогти Вам обрати правильні ігри для дітей, тому нижче ми перелічили деякі з наших випробуваних улюблених варіантів.
Приготуйтеся до змагань та створіть чудове середовище для вивчення англійської мови.
Карткові ігри
Карткові ігри є класикою недарма. Вони мобільні, безпечні та є одним із найефективніших інструментів для підтримки пам’яті під час вивчення мови. Крім того, оскільки карткові ігри є наочними, вони допомагають дітям визначати закономірності у засвоєнні мови і заохочують їх до самостійного навчання.
Ось кілька наших найкращих карткових ігор, а також ми рекомендуємо переглянути та роздрукувати набір карток, запропонованих LearnEnglish Kids.
Snap!
Мета:
Зібрати найбільшу кількість карток, першим сказавши ‘Snap!’, коли з'являється пара
Матеріали:
Стандартні гральні карти або спеціальні 'Snap!' картки
Як грати:
- Візьміть стандартну колоду карт і рівномірно роздайте їх гравцям (мінімум дві особи; кількість учасників не обмежена).
- Гравці не можуть дивитися на свої карти, але кожен по черзі кладе перед усіма одну картку обличчям догори.
- Коли карту кладуть поверх відповідної карти (наприклад, дві 7 або два коти), гравець, який першим вигукне ‘Snap!’, виграє всі карти, які були покладені до цього.
- Гра триває поки карти не залишаться лише у одного гравця. Переможцем стає той, у кого більше карток.
Головна порада
Крім вивчення слова «Snap!», гравці можуть також назвати номер картки та масть (‘spades’ (піки), ‘club’ (трефи), ‘hearts’ (чирви), ‘diamonds’ (бубни)) англійською мовою, коли є збіг.
Игра с памет или Pelmanism (Пелманизъм)
Мета:
Запам'ятати, де знаходяться пари карток, і зібрати якомога більше цих пар
Матеріали:
Картки ‘Memory game’ (Гра на запам’ятовування) зазвичай містять зображення тварин, людей або предметів. Якщо у Вас немає цих спеціальних карток, то Ви можете використовувати гральні карти з числами: просто переконайтеся, що у Вас парна кількість карток, і кожна картка має пару.
Як грати:
- Ця гра на пошук відповідників більш продумана та менш хаотична, ніж «Snap!». Покладіть усі карти лицьовою стороною вниз і розкладіть їх на столі так, щоб вони не торкалися одна одної.
- Потім гравці по черзі перевертають дві карти — якщо вони знаходять відповідну пару, вони виграють цю пару та роблять ще один хід.
- Переможцем вважається гравець, який виграє найбільшу кількість пар у кінці гри.
Головна порада
У процесі гри гравці можуть вказати порядок карт, які сходяться, щоб успішно виграти їх, наприклад: «Друга карта ліворуч і третя справа сходяться».
Ігри з ручкою та папером
Ці ігри з ручкою та папером, які ідеально підходять для того, щоб допомогти молодшим школярам розвивати свої навички читання й письма англійською, веселі і пізнавальні.
Stop the bus (Зупини автобус)
Мета:
Записати якомога більше оригінальних слів, які Ви можете придумати
Матеріали:
Ручка й аркуш паперу для кожного гравця
Як грати:
Це одне з найпопулярніших завдань для вивчення англійської мови для учнів початкових класів.
- Спочатку виберіть п’ять категорій, наприклад, почуття, спорт, прикметники, овочі й фрукти.
- Потім виберіть літеру випадковим чином, витягнувши її з мішка або скориставшись засобом випадкового вибору онлайн.
- Попросіть гравців написати якомога більше слів англійською у кожній категорії, починаючи з вибраної літери. Наприклад, якщо вибрана літера «T», студенти можуть написати ‘tired' (втомлений), 'tennis' (теніс), 'thoughtful' (задумливий), 'turnip’ (ріпа) і ‘tomato' (помідор).
Коли кожен написав слово для кожної категорії, хтось кричить «Stop the bus!», і гравці читають свої слова уголос. Гравці отримують очки лише за слова, які ніхто інший не написав. Переможцем стає той, хто першим набере десять балів.
Відомі люди
Мета:
Ставити запитання та відповідати на них, щоб відгадати ім’я відомої людини
Матеріали:
Блокнот з клейкими папірцями
Як грати:
- Зазвичай у цій грі використовують імена відомих людей, але її можна адаптувати для будь-якої категорії, включаючи книги, тварин, країни тощо. Кожен гравець пише ім’я відомої людини на клейкому папірці й приклеює його на чоло людини праворуч.
- Потім гравці по черзі задають по одному запитанню, на яке можна відповісти yes/no question («Так» чи «Ні»), намагаючись дізнатися ім’я відомої людини на своєму чолі.
- Перемагає той, хто першим правильно вгадає.
Корисна порада:
Вам не обов’язково обирати відомих людей. Використовуйте імена героїв мультфільмів або людей, яких, ймовірно, знають усі гравці.
Ігри для проведення часу
Застрягли у довгій дорозі в автомобілі чи черзі у супермаркеті? Ось кілька ігор, у які можна грати, щоб провести час, що не потребують обладнання.
The minister’s cat (Кіт міністра)
Мета:
Придумати якомога більше прикметників
Матеріали:
Немає
Як грати:
- У цю гру грають з вікторіанських часів. Це одночасно весела і чудова практика для вивчення англійських прикметників stress timing.
- Усі гравці плескають у ритмі 1, 2, 3, 4 у такт один одному.
- Перший гравець каже у ритмі плескань «The minister's cat is a (fat) cat», додаючи прикметник, який хоче.
- Потім, другий гравець думає про прикметник, який починається з останньої літери попереднього прикметника, наприклад «The minister's cat is a (terrible) cat».
- Гра триває до тих пір, поки хтось не зможе придумати прикметник у такт плесканням.
Корисна порада:
Персоналізуйте гру за допомогою імені Вашої дитини, наприклад, Jaime's cat is…’ (Кіт Джеймі …).
I spy (Я шпигун)
Мета:
Вгадати назву предмета, про який думає/який бачить інший гравець
Матеріали:
Немає
Як грати:
- У цій грі одна особа є призначеним шпигуном, а всі інші мають вгадати, що помітив шпигун.
- Гра починається з фрази ‘I spy, with my little eye, something beginning with …’ («Я бачу оком щось, що починається на літеру ...»), за якою йде перша літера таємного об’єкта.
- Якщо Ви хочете повправлятися у питаннях так/ні, Ви можете зіграти у версію, де гравці ставлять до десяти запитань, наприклад, запитуючи такі речі, як ‘Is it outside the car?' (Це знаходиться поза машиною?), 'Is it bigger than a football?' (Це більше, ніж футбольний м’яч?)
Корисна порада:
Інший варіант гри - назвати колір предмета замість першої літери.
I went shopping and I got (Я пішов за покупками і купив)
Мета:
Запам'ятати якомога більше об'єктів у списку покупок
Матеріали:
Немає
Як грати:
- У цій грі на запам’ятовування гравці по черзі додають предмети до уявного кошика для покупок. Перший гравець може сказати 'I went shopping and I got a pineapple.' (Я пішов за покупками і купив ананас.)
- Другий гравець може додати "I went shopping and I got a pineapple and some tea.' (Я пішов за покупками та купив ананас і трохи чаю.)
- Гра продовжується, список стає все більшим і більшим. Коли гравець забуває предмет або надто довго вагається, він вибуває з гри. Це продовжується, поки не залишиться один гравець.
Головна порада
Деякі гравці ставлять собі правило, що куплені речі мають йти в алфавітному порядку, наприклад, ‘apples, bread, carrots’ і т. ін. Ця версія є корисною для розширення словникового запасу учнів початкових класів і допомагає їм на практиці впорядковувати англійський алфавіт.
Simon says (Саймон каже)
Мета:
Слідувати інструкціям і намагатись не помилитися
Матеріали:
Немає
Як грати:
- У цій грі один гравець має ім’я «Simon», він виконує дії та наказує іншим гравцям копіювати їх.
- Вони завжди починають свої інструкції з «Simon says…», а потім будь-який запит. Саймон каже, що діями є доторкнутися до свого носа, помахати рукою або повернутися.
- Однак хитрість полягає у тому, що гравці повинні виконувати вказівки лише тоді, коли вони чують слова «Simon says». Якщо вони виконують дії, коли Саймон нічого не сказав або коли людина говорить щось інше (наприклад, 'Touch your toes, please' (Торкнися пальців на ногах, будь ласка)), вони вибувають з гри.
Ресурси для занять з учнями початкових класів
Не бракує ресурсів, де можна знайти цікаві та заохочувальні завдання для учнів початкових класів, щоб розвивати свою англійську. До них належать:
Виконуючи вправи та граючи ESL, обмежуйте тривалість занять десятьма хвилинами, щоб не перевантажувати дітей. Оптимальне навчання учнів відбувається у коротких, швидких етапах, оскільки вони можуть глибше зрозуміти та запам'ятати те, що вони пережили.
Завжди пам'ятайте давати багато відгуків і похвали у реальному часі та відзначати кожного як переможця.
Щоб отримати додаткові поради щодо розвитку навичок англійської в учнів початкових класів, прочитайте ці десять порад щодо мотивації Вашої дитини. Якщо Ви хочете готувати та покращити їхнє розуміння, спробуйте ці легкі рецепти англійською для дітей.