Програма театральних резиденцій Британської Ради Taking the Stage 2.0 оголошує обраних учасників з Великої Британії. З-поміж 26 аплікантів ми відібрали п'ять режисерів, кожен з яких працюватиме в одному з п’яти українських театрів, як державних, так і незалежних.
Андреа Ферран - Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка
"Безумовно, Андреа має привабливий досвід участі у міжнародних резиденціях, організації театральних фестивалів. Та ключовим фактором при виборі стало те, що стиль і напрямок її творчих пошуків співпадає з вектором розвитку нашого театру. А тяжіння Андреа до міждисциплінарності в театрі відповідає нашим сьогоднішнім пріоритетам і дає надію на цікаву та плідну співпрацю."
Джозі Дейл-Джонс - «Дикий театр» (Київ)
"Ми обрали Джозі, оскільки вона має інший погляд на постановку, і такий варіант для нас більш експериментальний, ніж звичний."
Метью Еванс - Театр на лівому березі (Київ)
"Метью – найбільш цікавий і цінний для нашого театру кандидат для співпраці. Для нашого колективу важливий і цікавий його професійний досвід і погляд на театральну діяльність. Теми, до дослідження яких тяжіє Метью, здаються нам сенсотворчими у сучасному театрі. Ми віримо, що наша взаємодія буде можливістю осмислення (переосмислення) гострих моментів життя, про які ми намагаємось створювати територію діалогу. Театру-діалогу."
Пітер Кант - Центр сучасного мистецтва «Дах» (Київ)
"З нашої точки зору, Пітер може запропонувати новий метод роботи з незалежними артистами та популяризувати досвід, орієнтований на site specific theatre. Він також має хороші здібності для роботи з голосами та музикою, що є одним із ключових елементів нашої театральної діяльності. В той же час, ми маємо історію взаємовідносин, яка дає нам обом можливість бути більш зосередженими на дослідженнях та виробництві продукту."
Зоуї Лафферті - Театр «Нєфть» та Parade-Fest (Харків)
"Обрана нами режисерка була першою у списку, її мультидисциплінарний підхід, робота з ризикованими темами та на територіях з військовими та політичними конфліктами суголосна нашому баченню театру. Після інтерв'ю ми упевнились у своєму виборі, обговорені теми, підходи до розкриття, та відповідність методів розробки актуальних питань збагатять наш власний досвід."