Головне промо-зображення Digital 3.0.

Digital Lab – навчальна онлайн-лабораторія, яка об’єднує менеджерів та менеджерок українських хабів, а також експертів із ЄС та Великої Британії для спільного пошуку рішень як креативним хабам працювати ефективно під час та після пандемії.

Основний фокус Digital Lab:

  • створення простору для обміну досвідом та спільного пошуку практичних рішень
  • знайомство з успішними кейсами креативних хабів у країнах ЄС, Великій Британії та Україні
  • формування зв’язків між учасниками програми
  • створення якісного та змістовного формату взаємодії онлайн.

Протягом 2020 – 2022 років ми провели три навчальні онлайн-лабораторії для менеджерів креативних хабів. Пропонуємо вам ознайомитися з темами та фокусами всіх Digital Lab:

Digital Lab 1

Перша Digital Lab відбулася восени 2020, за пів року від початку пандемії. Її головним фокусом стала вимушена трансформація фізичних просторів та форматів взаємодії у спільнотах, яку спричинили карантинні обмеження по всьому світу. 

Ключові теми сесій:

  • Як забезпечити безпеку фізичних просторів? 
  • Чи має відбутися скорочення офлайн-діяльності, та яким має бути баланс офлайн-онлайн активностей?  
  • Як бути конкурентоздатними в онлайні, як сформувати унікальну пропозицію та монетизувати її?   
  • Як посилити зв'язки та лояльність своєї спільноти? 

Digital Lab 2

Фокусом другої Digital Lab, яка відбулась навесні 2021 року, стала антикрихкість креативних хабів. Разом група учасників досліджувала які опори допомагають креативним просторам залишатися на плаву у світі, що застряг між онлайном та офлайном. 

Ключові теми сесій:

  • Стара/нова реальність. Трансформації креативних хабів за рік пандемії
  • Як креативним хабам працювати зі спільнотами онлайн та офлайн
  • Джерела сталості в умовах нестабільності: краудфандинг та інші формати залучення до співтворення
  • Сталі партнерства: кооперація локальна, національна, міжнародна.

Digital Lab 3

Третя Digital Lab, яка відбулась у лютому 2022, була побудована за використання матеріалів Creative Hubs Leaders Toolkit, від британської агенції з інновацій Nesta. Програма складалася з трьох основних тематичних блоків, що дозволили зробити комплексний аналіз креативного хабу, його аудиторій та операційної моделі.

Ключові теми сесій:

  • Управління вашим хабом
  • Портретування аудиторії та формування пропозиції
  • Вимірювання впливу
  • Канва бізнес-моделювання.

Партнери

  
Програма Digital Lab для менеджерів креативних хабів проводилась спільно із ГО "Інша Освіта" у рамках програми ЄС House of Europe.  

Питання

У разі питань, будь ласка, пишіть на ce@britishcouncil.org.ua.