Разом із формацією Lanka.pro наприкінці 2024 року ми запустили програму підтримки гравців екосистеми креативної економіки України. У 2024/2025 році програма зосереджена на підтримці креативних хабів і галузевих об’єднань (асоціацій).

Сильні організації-посередниці, такі як креативні хаби й галузеві об’єднання, відіграють ключову роль у розвитку креативної економіки. Вони допомагають зробити екосистему більш сформованою і сталою, а також сприяють згуртованості представників культурних і креативних індустрій. У межах грантового конкурсу ці організації могли подавати заявки на гранти до 7 000 фунтів стерлінгів для власного розвитку.

Грантова підтримка надавалась для таких видів діяльності:

  • Дослідження галузі для потреб організації, зокрема створення картування основних гравців чи аудиторій, аналіз місцевого контексту тощо;
  • Тестування нових послуг для цільової аудиторії;
  • Промоція, маркетинг і посилення цифрової присутності організації;
  • Посилення безпеки, захисту чи кліматичної стійкості організації (до 20% суми гранту);
  • Мобільність усередині України для обміну досвідом із подібними організаціями (стажування, менторство тощо);
  • Міжнародна мобільність для обміну досвідом (Велика Британія або ЄС): стажування в інституціях або участь у профільних подіях за умови проведення додаткового дня для обміну досвідом із колегами.

Ми оголосимо переможців грантової програми у березні 2025 року.

Що таке креативний хаб та галузеве об’єднання?

Креативний хаб:

  • Надає простір і підтримку для співпраці, розвитку бізнесу та гуртування творців, компаній і спільнот у культурних і креативних індустріях.
  • Створює культурну та креативну цінність для своєї місцевої екосистеми й загалом для креативної економіки.
  • Може працювати у фізичному або віртуальному просторі.

Галузеве об’єднання (асоціація):

  • Створене для підтримки, захисту інтересів і професійного зростання представників певного сектору культурних та креативних індустрій.
  • Об’єднує митців, фахівців і компанії, що працюють у певному секторі, як-от дизайн, кіно, музика, реклама, архітектура чи видавнича справа.
  • Основні завдання: представництво інтересів, розвиток стандартів, організація навчання, юридична підтримка, сприяння співпраці, промоція сектору та залучення фінансування.

Зовнішні посилання